kycklingklubbor

Idag har vi inte gjort så mycket alls, busat maaassor inne o myst bara :) haha tur att ingen såg mig för shit va man är riktigt extremt töntig när man busar själv hemma med sin lilla skatt. alla ni som har barn förstår nog vad jag menar! :)

pratade med mamma som skulle storhandla i eftermiddag så hakade på bort till lidl så jag kunde passa på att köpa gröt och ersättning till Tindra.

Nu är maten i ugnen. blir kycklingklubbor med pommes och bea :) började ju med GI men sen kom så många tillställningar o fuskdagar så tänkte efter jag fyllt 20 (24oktober) så blir de rivstart med nån pulverdiet i två veckor och sen lchf/gi.

Nu är maten klar! ha en fin kväll allihopa :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0