jag har vunnit en tävling!

Fick precis ett väldigt glatt besked på mailen!
Sony Nordic på facebook ( det stora Nordic företaget ) har en musiktävling där man kan vinna, dator, mobiler osv och då fick jag ett glatt besked att jag har vunnit deras nya superbra hörlurar som heter MDR-V55 Sony DJ headphones! Här är litet utdrag från min mail på bilden plus att jag la in en bild på hörlurarna. Får dom antagligen i nästa vecka :)

När jag motiverade varför jag skulle vinna sa jag att om jag då även skulle vinna mer en ett par så lottar jag ut det här på bloggen nu när ni är så många (dock måste ni ju våga börja kommentera om ni då ska ha chansen att vinna dom!) Men det får vi ju se då jag fått hem ett par eller flera par :)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils 120514

Vilka snygga. Ge mig ett par :D

Svar: Haha kanske det, beror på hur många jag får ;)
rebeckash.blogg.se

2012-09-14 @ 21:47:05
URL: http://Alexsandralotman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0