Jag är tillbaka!

Hej på er! Bloggandet är tillbaka! 
jag tänkte vänta ett tag till men alltså de senaste dagarna har jag tänkt på det så mycket så kunde inte hålla mig längre hehe. 
 
Oj de var bra längesen jag bloggade sist och det har hänt så otrooooligt mycket med min älskade fina dotter Tindra. Idag är hon lite mer än 6 månader, kan ni tänka er?! och så otroligt fin och underbar och glad! åh vad jag älskar min fina skatt. Just nu ligger hon och sover och jag tänkte sätta mig på balkongen med en kaffe. Här är lite nya bilder på henne från de senaste veckorna. kan skriva ett inlägg lite senare om hennes utveckling osv :) 
 
Måste bara säga va kul att så många av er fortfarande är kvar här och väntat på inlägg, förvånar mig faktiskt att ni hängt kvar varje dag. Men nu är väntan över, Im back! ;) 
 









För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0