hatar när folk inte dyker upp på möten i tid!

Står på tunnelbanan påväg från globen med min lilla skrutt. skulle ha möte antingen om det var 9.30 eller 10.00 så var där 9.30. dyker någon upp? nej! varken handläggaren eller min kontaktperson.

pratade med min kontaktperson igår då jag trodde mötet var då men så sa hon att de va idag kl.10 men hon skulle se om vi kunde ändra till 9.30 då hon skulle iväg 10.30 sen skulle hon ringa upp mig. hörde ingenting så därför var jag ju där den tidigare tiden idag.

när klockan va 10.30 frågar jag i receptionen, dom ringer, inget svar hos Lina (handläggare) och de ringer o frågar men ingen har sett henne sen hon kom till jobbet i morse. Åh så störande!! Kan ju förstå att kontaktpersonen inte svarar då hon skulle ha nytt möte 10.30 menmen.

så nu ska tindra o jag handla lite sen gunga och gå hem.
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0