Godmorgon!

Godmorgon på er!
Tindra var snäll och gav mig sovmorgon idag ( taaaaack! ) så känner mig extra pigg och glad. hon brukar vakna sex annars, men imorse när jag gav nappen somnade hon om tills nu 7.30, härligt.

idag ska vi till Sickla och träffa Tindra gudmor som även är min barndomskompis, Johanna. Sen skulle kanske även Mimmi haka på med lilla Iza. Mimmi är en vän till mig som jag kommit nära nu de senaste året pga vi båda var gravida och nu har vi barn, innan var vi mer bekanta bara. Iza föddes i april i år och det skiljer exakt 7 veckor mellan Tindra och henne :) så det är jättekul! :)

Här är en bild på Tindra och Iza från i tisdags :)

Nej nu ska Tindra få gröt o och jag yoghurt. vi hörs senare!
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Matte & mamma ♥

Sötisar! :)

Svar: Spegelvänd bild bara :) Kram!

2012-09-07 @ 10:49:07
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0