Godmorgon!

Tindra tyckte att det var dags att gå upp klockan 4. Sambon klädde på sig och började gå upp ur sängen. Jag frågar  "vad gör du?" han svarar " jo men söndagar är det ju min dag att gå upp med henne och du får sovmorgon." 
 
haha stackarn trodde jag skulle låta han gå upp vid 4 när han dessutom inte sovit speciellt bra under hela natten. 
jag fick iaf tindra att somna om efter 30minuter och sen sov vi till 7.30. jag kände mig så utvilad och pigg så jag gick upp med henne istället :) 
 
Nu har vi precis ätit frukost och jag sitter med en kopp kaffe. Tindra åt gröt och sen knaprade hon på lite bebissmörgåsar med lite smör på (längst till höger) och jag åt smörgåsar med leverpastej och gurka på samt drickyoghurt och päron-hallon juice :)

 
Jag glömde berätta för er igår att i förrgår, så började Tindra med något nytt! Hon försöker ju lära sig att krypa ( man ser verkligen hur hon försöker hahah snuttan då ) men i förrgår så började hon att åla sig baklänges om hon ville ha något. för när hon ligger på mage så snurrar hon ju i en ring typ för att nå saker åt olika håll och det har hon gjort i några veckor, men nu började hon då också åla sig baklänges haha! :)
så nu börjar de bli slut på lugnet verkligen! 

 
Nu ska jag joina min lilla dotter på golvet som nu ligger åt andra hållet och leker med spegeln haha! 
 
Förresten, de jag bakade blev asfint faktiskt! gjorde fina goda chokladcupcakes, men dom får ni se bild på senare :) 
 
Vi hörs senare! :)
 
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0