Goddag!

Förlåt för riktigt dålig uppdate idag. men jag har vart lite i min egna bubbla idag. Eller alltså jag har varit med min dotter såklart, som dessutom enbart BARA sovit 1 timme idag på dagen. det är heeeelt sanslöst, man räknar ungefär 2½h iaf på det som är äldre än 6 månader. Men hon har ändå varit pigg och glad men nu när jag skulle ge välling 18:30 så stensomnade hon efter enbart 40ml och hon ska få i sig 200.. hmm vi får se hur det blir sen, men klart hon stensomna när hon är så trött!

Började ju med den här nya rutinen för 2 dagar sen och märker redan skillnad. inatt vaknade hon inte över huvudtaget och sov till 6:30. så skönt för lilla mig att få sova en helt natt utan att gå upp. Alltså visst Tindra är oftast inte så krävande på nätterna brukar räcka med mat och sen somnar om, men som sagt, bebisar över 6 månader som får rätt mängd mat på dagen ska inte behöva äta på nätterna, så det är ju väldigt skönt då att kunna vänja av det :)
Om ni har några frågor om denna metod eller undrar hur jag gör så är det bara att fråga på.

Nu är ni uppe i iaf 9 stycken som är med och tävlar, kul! :) det är 8 stycken som skrivit på mailen och 1 som kommenterat. Ni får gärna tipsa vidare om ni vet någon intresserad som gärna vill ha chansen. vill ni inte skriva kommentar eller så, så är det bara att maila mig som några av er har gjort på : [email protected] ( står ju även på vänster sida där även info om mig står ) :)

Varför jag vart i min egna bubbla?
Nu börjar jag bli nervös inför operationen. har ju aldrig blivit sövd och visst det är inte ofta det är risker med sövningen och det är en ca 1-2 timmer operation bara. plus att det är inte speciellt riskabelt ingrepp heller.. men det är nog bara själva tanken av att man känner sig hjälplös och inte bestämmer över kroppen på något sätt.. att känna att man försvinner men inte att det är av en själv, förstår ni hur jag menar? Jag är inte rädd, men ändå är jag rädd.. eller nervös kanske? svårt att förklara hur jag känner haha! 
 
Nu ska jag spela plants vs zombies, men först läsa mina favvobloggar!: ) 
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Berätta mer om metoden! :D Är väldigt nyfiken då min 7 månaders tjej vaknar allt för många gånger om natten... Hittar ingen information när man söker och det lilla jag hittar är på engelska. Så vill väldigt gärna veta lite mer ingående om hur dom ska sova om dagarna, vilka tider och sådant..Samt hur dom ska äta och så också! Tack för förhand :)

Svar: självklart! dyker upp ett inlägg under morgonen! :)
rebeckash.blogg.se

2012-09-20 @ 20:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0