God morgon stickat!

God morgon på er!
Har precis lagt tindra för en liten förmiddagslur då vi gick upp vid 6 haha!

Jag har även precis gjort klart en mössa jag påbörjade när jag var gravid. minns ni mössan som tindra hade när hon var nyfödd som jag stickade i rosa? Stickade en i svart med rosa och blått band till mig då också men gjorde inte klart den. så det har jag pysslat med nu på morgonen. blev vääldigt nöjd och bilden är verkligen inte rättvis! :)

 

Har ingen bra bild på andra mössan tydligen, och på den här bilden när tindra är ca 5 dagar gammal så ser man bara kanten på den hehe. 

 

Hm undra vad jag nu ska ta och sticka? :)

 

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0