Fina gungdjur!

Godmorgon/dag! 
 
Sitter och slötittar på Desperate housewives medans Tindra sover. 
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, kanske ska iväg och träffa en annan mamma med barn i samma ålder som Tindra, som mailade mig och ville ses. så ska se om Tindra är piggare och gladare sen så blir det en playdate! Tindra har sovit dåligt inatt och vart väldigt grinig och lättväckt, tänderna kanske? 
 
Iaf! vet ni vad jag hittade? En hemsida med väldigt fina (faktiskt inte allt för dyra för sin finhet hehe) gungdjur! Blev väldigt sugen på att köpa en eller kanske att "tindra önskar den" i julklapp hehe. Här är några som jag tänkte visa er:

Alla var ju hur söta som helst, men nyckelpigan var ju underbarast! OCH den matchar ju lite hennes nyckelpiga med hjul på som hon fick i doppresent av sin moster och morbror om ni minns den? Jättefina! hittade dom på http://lekmer.se/ 
 
Ska titta lite mer på deras hemsida om det har något mer fint, det tror jag säkert! 
Hörs senare !
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0