Fallskärmshopp!

Hej på er!
Har haft sovmorgon till 10 idag, riktigt skönt! och sen så åt jag frukost och mös med Tindra som vart uppe med sin pappa sen 7. Nu ligger Tindra och sover och jag ska göra mig i ordning. För IDAG ska nämligen min mamma och bror hoppa fallskärm! :) :) känns nästan som att jag ska hoppa så nervös som jag känner mig
 

Min mamma fick det i present av oss barn och min bror ville också hoppa så de hoppar samtidigt. ashäftigt! 

bild lånad från http://www.lufthav.se/Fallskarm.htm
 
Egentligen skulle de hoppat 2 september men vädret tillät det ju då inte så tiden blev ombokad till idag. Och som ni ser ute är de strålande väder idag så då blir det av!
klockan 15.30 ska det hoppa så tindra och jag blir hämtade 14. fallskärmscentret ligger i västerås så då är det lika bra att vara ute i god tid :) 
 
Så idag blir det inte många inlägg men jag återkommer med bilder när vi kommit hem igen! 
 
Ha en fin dag allihopa för det ska vi verkligen ha! :)
 
 
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: 19 år och snart mamma till 2. <3

Grattis! Du är vinnaren av veckans blogg tävling, vad kul att du kunde vara med och tävla. Håll utkik för det kommer att komma upp fler tävlingar på bloggen sedan. Kram! :)

2012-09-16 @ 13:15:50
URL: http://www.jenniferpalma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0