Bror på besök, nytt bord och krypa!

Idag har vi tagit det lugnt, var ute på en promenad, handlat, och ja så har jag fixat här hemma som ni vet! 
 
vid 17.30 ungefär kom min bror hit med ett vardagsrumsbord. Vi bytte med varann då han ville ha två plan och större och svart, och vi ville ha mindre och enplan som inte var svart. Kan visa bilder imorgon. 
Så vi käkade middag tillsammans, drack kaffe och snackade massor.  Så skönt! Vi ses så sällan så vi hade lite att prata om, snackade även om tatueringar. Måste bara säga Är så stolt över dig! vet att han inte läser och spelar faktiskt ingen roll, ville bara säga att jag är väldigt stolt över dig nu. :) 
vi kom också fram till att någon dag ska jag och tindra åka och sova över hos honom. Han flyttade ungefär samtidigt som vi flyttade till ny lägenhet där februari/mars måndasskiftet och jag har fortfarande inte vart där och hälsat på. Är ju rätt mycket i orminge och han bor i gustavsberg så han sa att vill vi någon dag så kan vi sova där istället för att åka hem. Ska bli mysigt! :) 
 
Tindra har ätit gröt och precis somnat så Nu ska vi kolla film sen blir det sängen för mig med.

Förresten, idag tog Tindra sina första krypsteg! Hon tog två steg sen var jag dum och klappade händer och berömde som vi brukar göra när hon gjort nånting bra, så då tappade hon fokus och ramlade haha! 
Du är så duktig min älskade skatt och om 4 dagar blir du hela 7 månader! 
 
 
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0