Blev inget hopp :/

Godkväll! Det blev inget fallskärmshopp den här gången heller :(
Jag tog med både bilstolen och vagnen med Tindra i och allt som, ja ni vet när man har småbarn och ska iväg hehe. Stod på tunnelbanan påväg till mamma där ifrån vi alla skulle åka, så ringer mamma och berättar att de från fallskärmscenter ringde och sa att flyget gått sönder :( så vi får se om de kan fixa en ny tid snart annars blir det ju inget hopp förens nästa år för dom. tråkigt att behöva vänta så länge :( 
 
Så Tindra och jag åkte iaf till mamma, drack en kaffe sen kom min pappa och hans fru och hämtade mig och Tindra så åkte vi till gärdet och ner till vattnet där det ligger en mysig uteservering. satt och fikade och sen åkte vi hem till pappa inne i stan och umgicks o mös o busade med Tindra :) Åt middag där, blev spagetti med en sås gjord på grädde, lök, bacon och sen såg jag inte vad pappa hade i men såsen var brunfärgad och det var asgott! Tindra åt samma som oss. eftersom pappa inte hade saltat så gjorde vi makaroner till henne och så mixade vi lite med med makaroner till henne oj vad hon älskade det :) Hon är som mor sin, det ska vara kryddor i maten! 
 
Nu har jag precis kollat på Xfactor och druckit kaffe. Tror det blir sängen snart, blev ju endå en rätt händelserik dag trots att de inte blev en tripp till västerås. Puss
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0