Avokado och gåstol!

Hej på er! 
Sitter här och smaskar på en avokado och är väldigt hungrig! 
sambon har precis nattat skrutt som nu ligger och pratar i rummet, det är lite av hennes grej att prata sig själv till sömns haha! 
 
Idag var jag som sagt i globen där mötet skulle vara, helt i onödan! får ett samtal av min kontaktperson vid 14 tiden att handläggaren egentligen skulle ha ringt mig igår och berättat att mötet var inställt. shysst! 
 
idag på eftermiddagen när Tindra sov middag så ringde min mamma och sa att hon hade en överraskning till Tindra. 
Hon hade vart och köpt en fin gul gåstol! Så när Tindra vaknade sen så provade vi den, och VILKEN succé! :) 
 
Så vi har busat maaassor i gåstolen och med leksaker och klossar så därför blir middagen sen! 
håller på att laga kyckling i ugnen. så det är kycklingbröst och så ligger det i tomatsås med basilika och matlagningsgrädde. MUMS! 
 
oj nu plinga det till i köket, dags att göra couscous! 
 


För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0