Stygnen är borta!

Nu är vi hemma igen o Tindra sover i vagnen. kan inte sova nu med henne som jag skrev innan då min kontaktperson kommer hit om de va 10 eller 11. Hade helt glömt de men så ringde hon o sa de när jag var klar på sös.

Om läkarbesöket: Allting såg jättefint ut och de plockade bort stygnen. Trodde de skulle göra jätteont med sved mest till. Tindra satt så nöjd o pratade med sköterskan undertiden haha! Så nu behöver jag inte gå dit något mer, om jag inte känner av något de vill säga. men ska fortfarande nu i en vecka lägga om o tvätta morgon o kväll o efter det en vecka med att bara lägga om en gång om dagen. Så nu hoppas jag slippa detta framöver :) Nu ska jag titta på tv o vila lite tills min kontaktperson kommer. :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0