Sovmorgon!





Godmorgon härliga fredag! :)
Tindra ville gå upp 05:00 i morse men inte jag så jag gick upp, gjorde ersättning gav den till henne i min säng så somnade vi om till 08:30 underbart!

Tindra håller på att få i sig gröten o efter det blir det en promenad till centrum, har ju ingen mjölk hemma till mitt kaffe!

Vad bjuder denna dagen på då? Jaaani, på dagen vet jag faktiiskt inte men ikväll, då blir det bloggevent på Magenta med kära Maria (fashionstars.blogg.se) Bilden här uppe är på hennes son Liam som redan blir 1år om mindre än 1månad och Tindra blev ju 8månader i förrgår. men på bilden är de ju betydligt mindre.. oj va fort de går!!
Men som sagt, idag lämnar vi barnen till sina pappor så ska vi ut och ha kul! Som jag längtar :)
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

aww så små och söta de var! :)
vi måste ses med bebbarna snart igen! nästa vecka? :) men ikväll är det vi mammor som får ha roligt! hihi

Svar: Ja verkligen! nja denna vecka är de ganska mycket för mig, men nästa vecka? :)
rebeckash.blogg.se

2012-10-19 @ 11:07:38
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0