Söndagen!

vaknade redan vid 8, sprang upp o gosade med min lilla skatt som var så glad att se mig. Tina gick ännu en gång på långpromenad med Tindra medans jag o nattis packade o gjorde i ordning. Sen fick tindra lunch o efter de sa vi hej då tog all packning o tindra jag o nattis åkte till vår bror i gustavsberg, lämnade packningen och så tog vi en långpromenad bort till hamnen för jättegod sushi! sååå härligt väder o såå gott!




Efter det promenerade vi tillbaka, vid 16 tog vi all packning o sa hejdå till bror och tog bussen till nacka forum.

Blev nya varmare tossor till tindra och en body svart/lila randig och mörkblå byxor, bodylotion från Bodyshop till mig som luktar choklad, vinterjacka från Stadium var ju rea över helgen så istället för 1399:- så betalade jag 799:- för den! örhängena köptes i lördags på kicks.


Efter de blev de hem o äta o mysa med skrutt, titta på solsidan o sen sova för oss båda :)
perfekt mysig söndag som blev bra avslutning på en uuuunderbar vecka! :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0