om fotograferingen!

Sådär. Har precis ätit en riktigt god tacos middag här hemma hos mig med Syster, Tindra sover sen 1 timme tillbaka.

Om fotograferingen:
Tindra sov bara 30min på förmiddagen så att jag skulle få henne att sova efter lunchen o innan plåtningen 13:30. shi fick jag, somnade utanför fotostudion o fick ju väcka henne när vi kom in. Alla var jättetrevliga o den som skulle "spela hennes pappa" på fotograferingen hade också lockigt hår som tindra o var jääääkligt lång med mörk röst. men Tindra var aslycklig från att vi kom dit tills att hon somnade, himla skönt! inte alls blyg, behövde aldrig muta henne eller nånting. o fotografen hon hoppade o shoade så att Tindra skrattade o var lycklig på även varenda bild. Dom blev såååå fina ska få några på mailen sen också.
får inte säga mycket mer än att det är ett väldigt stort känt märke som ska göra reklam för sin nya kamera :)

Tindra charmade alla och fick komplimang efter komplimang om sitt vackra utseende att hon var sötaste någonsin. Tindra svarade på alla komplingare med skratt haha!

Den som håller i Tindra o "spela pappan" kommer inte ens synas på bilden knappt då denna bild visar att man tex kan göra suddigt osv så bara hon kommer vara skarp. ascoolt! kommer antagligen gå både på tv o då planscher eller vad man säger. vi får se.

När vi skulle gå sen så sa fotografen att hon gärna ville ha med Tindra i en kommande klädreklam o flera andra. haha agenturen sa även "oj vilken blivande fotomodell, helt fotogenisk"

Så fort jag får tillåtelse att säga mer o visa bilder så gör jag det! :-)

Mamma är såååååå stolt över dig mitt älskade hjärta!!!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0