Lördagen!

I lördags så vaknade Tindra 7, Tina kom in på en gång tog Tindra och sa "vila du" o stängde dörren. vaknade vid 9:30, skyndade mig upp då jag är ovan vid att någon tar hand om Tindra haha. Nattis kom in med kaffe till mig precis när jag höll på att bädda sängen (nattis o jojjo sov också hos tina) Går och tittar efter tindra, då ligger hon o tina o sover :)

Vid 11 vaknade dom o vi alla åt frukost (tindra mellis då hon åt frukost när tina gick upp med henne) Sen gick jag, jojjo o nattis till centrum till bolaget o även handlade mat till kvällen. när vi kommer hem till tina igen så är hon o tindra ute på långpromenad. sen när de va tillbaka åt vi lunch, gosa massa med tindra o sen gjorde i ordning oss för kvällen. (ska visa er med o utan fransarna också sen)

Vid 17, begav vi oss till mimmi, pussade maaassor på tindra o sa godnatt då tina skulle vara barnvakt.
Vi lagade middag o förade hos mimmi sen blev de taxi till värdshuset med flera. Blev bjuden på shot o drink, var där tills stängning sen tillbaka till mimmi för efterfest o så vid 3 gick nattis o jag hem till tina för o sova.

Tindra hade sovit jättebra o vart glad hela kvällen. skönt att höra! :)
såhär såg jag ut i lördags!


För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Celina

Vad bra att ni har Tina :) som en extramormor! Härligt att du hade en bra helg! Kram

2012-10-29 @ 13:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0