L Ö R D A G

godmorgon fina lördag!

Tindra o jag började morgonen med att gå ut, gick ut vid 7:30 gick en timme och sen handlade så var tillbaka här hemma vid 9


Rätt kallt i morse, men skönt och fint väder med sol idag igen! :)

Nu har skrutt ätit gröt och precis somnat för sin förmiddagsvila och jag sitter i köket lyssnar musik och njuter av min underbara frukost, Måste bara säga att min frukost är riktigt god! Apelsinjuice, jordgubbsyoghurt, kaffe och fralla med salami och brie! MUMS!

Igårkväll åkte min mamma till turkiet (inte alls avis) så denna helgen ska min lillasyster ha syskon helg. igår sov hon hos min storasyster nattis och idag ska hon sova här, ska bli riktigt mysigt!

Nej nu ska jag hugga in i mim goda frukost samt läsa favoritbloggarna :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0