inför kvällen



Bild från imorse på morgonpromenad!

Har precis vart på handelsbanken o fixat så att ÄNTLIGEN ska barnbidraget i fortsättningen komma in på kontot istället för den jädra checken som alltid kommer. skönt!
Gick även till apoteket och köpte mer kirurgtejp och kompresser. Fick även en 400ml duschtvål parfymfri för att jag är medlem där och fyller år på onsdag :)
Unnade mig även lösögonfransar från kicks som var längesen jag använde. kan lägga upp före o efter bilder ikväll innan utgång.

Ska ju som sagt på Bloggeventet på magenta och bjöd med min fina blogg/mamma-vän Maria. (fashionstars.blogg.se) Kul de ska bli att träffas utan barn för en gång skull. Klart vi har kul med barnen med men vi har aldrig träffats utan. Nu ska jag ge Tindra mellis, blir smörgås och baby-yoghurt :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0