Idag är min födelsedag!!! :)

Idag är ingen vanlig dag för det är min födelsedag!! :) Idag är den dagen jag fyller 20 o "lämnar" tonåren o går in i "vuxenlivet" haha skrattar när ja själv tänker på det! Håller på att lägga Tindra o så är mamma påväg hit för att färga mitt hår igen så får ni se slutresultatet senare!

Vet ni vad som hände när vi åt frukost? telefonen ringde o de va dolt nummer (telefonen har ringt massor så ja svara bara) o då när ja säger hallå så sätter musik igång, o tutor o typ en kalkon som gal o indie musik o så sjunger några "Grattis grattis din dag" sen skriker en röst "du har fyllt 18,du har fyllt 19 o nu fyller du 20!!!!" Då var de METROPOL som ringde mig :D :D ääääälskar ju den kanalen. då hade nattis min storasyster bett dom ringa mig. hahaha så roooooligt!!!!! :D De gjorde verkligen min dag ääännu mer!!! :) nä nu kommer mamma strax så ska byta om till färga hårer kläder! :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0