Härligt väder!

Hej hej! :)
Kom precis in från en promenad och handling på Ica.

Imorse vid 8:30 la jag o tindra oss i sängen o tittade på Fifi förgetmigej och så slocknade vi båda till 10:30 då mamma/mormor ringde o ville komma förbi på en kaffe. sagt o gjort, hon hade även en gullig present till Tindra från turkiet som hon kom hem ifrån igårkväll. visar den senare!

Sen när mamma/mormor gått så åt vi lunch o tindra busade i gåstolen medans jag tog en härlig dusch o la om mitt sår/ärr eller vad man ska säga.

Nu sover skrutt i vagnen o jag tänkte fixa lite med mina tippar som kom igår, lägga allt i asken i ordning osv och samtidigt koka nappar o flaskor.




dessa köptes idag på ica oxå. nappar behövs ALLTID, undrar hur många jag köpt sen tindra föddes o ändå hittar ja typ 3st plus de ja köpte nu då.

Napphållare behövdes också nu när tindra alltid kastar saker från vagnen haha busfrö!

btw Alexsandra! det stämde de du sa, på ica var de tvåpack napphållare för 39:90 o på mässan var de en för de priset. :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0