härlig söndag!

godkväll eller eftermiddag?

Inte mycket bloggande idag, men har hunnit med en hel del!

gick upp med tindra där efter sex, så åt hon gröt o jag drack kaffe sen tittade vi tummelisa. Fanny vaknade vid 10 nån gång o då åt vi frukost medans tindra sov en stund.

vid 1 kom min pappa hit med balkongmöbler samt en tvättmaskin. AS SKÖNT att kunna tvätta här hemma så man slipper springa till tvättstugan hela tiden :) sakerna kom från pappas frus mamma som flyttar o inte behöver dom :)








Efter det gick fanny o jag till högdalen för att skicka tillbaka ett paket o köpa kirurgtejp då min är slut medans tindra var med sin pappa. sen tog vi en promenad. När vi kom tillbaka så var de dags för tindra att sova en stund o vid 16 gick fanny o jag ut med tindra o gungade o åkte rutschkana, mysigt! :-) nu har vi lasagne i ugnen med spenatplattor istället för de vanliga o snart är det matdags! MUMS! :) vad har ni gjort denna fina söndag?

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0