Haft en jättebra födelsedag!

börja dagen med att tindra sov till 8, härligt! Vid 9 ringde som sagt metropol mig då nattis smsat in till dom. hon sa blandannat "min lillasyster fyller 20år och hon är min bästa vän och en underbar mamma" mm. tryck på denna länk : http://m.sverigesradio.se/ljud?audioId=4217925 och sen på klippet där de står 9:00-9:30 24oktober nånting sånt. och spola till slutet av klippet vid 26:30 för att höra hela :)
Vid 11 kom mamma och hjälpte mig med håret o fick även en fin blomma :)

så ska vi fira mig ordentligt nästa helg med hela släkten! :)


Sen mös jag bara med tindra o busade o svarade på antal telefonsamtal o sms. tack allihopa! <3


sen åkte tindra o jag o mötte nattis o åkte hem till pappa i stan så gick dom o köpte kinamat o så åt vi hemma hos pappa. sen blev de kaffe o fika och så fick jag presentkort på elgiganten av pappa, oj va jag kommer shoppa på julrean sen! :)
Kom hem vid 20:30 o gav tindra välling så stensomnade hon såklart. avslutade kvällen med Pepsi max o lite honungsmelon.

Så kort o gott, en jättehärlig födelsedag :) Och igen tack för alla gratulationer, ni är underbara!<3


Ligger i sängen o ska spela lite i mobilen o sen sova. Imorgon blir det att möta jojjo (som då fyller 22) inne i tcentralen för shopping inför helgen samt inviga systemet med nån flaska vin till fredagens tjejmiddag :) Tindra ska vara med sin pappa undertiden så att Jojjo o jag kan strosa runt lite grann :)

God natt allihopa och hoppas även ni har haft en underbar dag! :)<3
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0