Godmorgon!

godmorgon på er! Tindra ville gå upp 6, men fick henne att ligga kvar o klappa på mitt huvud till 7 haha, lata morsan! Tindra har ätit gröt, jag druckit kaffe o nu leker vi på golvet i väntan på att Tina (min gudmor) ska vakna så att vi kan äta frukost tillsammans :-) Jag o Tindra var ju här ons-söndag förra veckan o nu kom vi tillbaka o stannar tills iaf lör :) så skönt att vara tillbaka i orminge där jag har så många runt mig o lätt att hitta på saker. Jag hoppas att Tindra o jag en dag flyttar hit igen! (igen för min del o nytt för tindra ju)

Nu ska jag busa med mitt hjärta!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0