Fotografering

godkväll!
Åt en riktigt smaskens middag bestående av entrecote, klyftpotatis+vitlöksklyftor i ugn, vitlökssmör samt tzatziki med lite rivna morötter i också. MUMS



Fick ett roligt mail idag också! En fotograf som fick upp ögonen för Tindra förut ville att jag skickade mera bilder på henne samt klädstorlek för en fotografering på onsdag till en ny reklam! riktigt spännande. de har ungefär 150st barn så imorgon ska de välja o då får vi svar. skulle ju vara jättekul om det blev min lilla skrutt :) Nej jag ska faktiskt bädda ner mig i sängen o titta på film. ska upp vid 6:00 imorgon o är jättetrött. återbesök hos läkaren imorgon kl.8 o har ingen som kan barnvakta tindra sålänge, så hon får helt enkelt följa med :)



älskade skatt, du är det största och absolut bästa i mitt liv! <3
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0