Dålig update igår

Hej och förlåt för den dåliga updaten igår. På morgonen vid 10 åkte Tindra o jag till globen o mötte tindras moster så tog vi tvärbanan hem till mamma och tillbringade hela dagen där. kom hem vid 17 o tog fina bilder på skrutt på hemvägen, här är en av dom.


Många som påpekar hennes långa svarta fina ögonfransar och ja, jag är själv avundsjuk på henne!:)

sen åt vi mat. tindra åt gryta och jag en fantastiskt god pastasallad med grönsaker soltorkade tomater pesto och kyckling. blev massor så fick även bli lunch idag


Sen la jag skrutt vid 19 och sen vaknade hon redan 20, helt täppt och jättehostig. Så denna natt har vart rätt jobbig. hon har vaknat var o varannan timme och hostat o snörvlat o så. Som tur va hade jag koksaltlösning till hennes nos så att vi sov lite iaf.

Nu har vi ätit lunch. jag åt som på bilden ovan och till tindra gjorde jag egen pyttipanna som hon älskade! nu ska vi klä på oss o gå till centrum. måste kopiera papper, köpa kirurgtejp till mig, mat och sen se vad apoteket har för nödvändigheter till min lilla sjukling. hörs senare!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0