mycket har hänt

hej fina ni! Tindra o jag lever. har bara inte haft lust att blogga då det har hänt en del saker. det är inget ja kommer skriva om här men som sagt, vi lever :)

Fram tills januari kommer vi bo i nacka. Jobbigt att flytta men samtidigt skönt att vara tillbaka här bland vänner och så.

Den här veckan som varit har de som sagt hänt mycket men har även hunnit ha de roligt. När jag fyllde 20 fick jag i present av min lillasyster att vi skulle gå på Timbuktus konsert på hovet. De va riktigt roligt och vilket drag de blev när han körde alla gamla låtar!
Lillasyster ville även bli fotad med Marie Serneholt som också va där. sagt o gjort :)



Har även tillbringat nästan varje dag med Mimmi o hennes fina dotter Iza. Iza är ju 7veckor yngre än tindra och dom har nu äntligen börjar gilla att leka med varandra haha, innan var de skrik o panik på de två damerna när vi trodde dom skulle leka.



har även hunnit träffa kusin Celina o hennes fina Emil som är Tindra syssling. Dom är alltid glada tillsammans o vi alla åt lunch tillsammans och busade :)



Idag har jag ringt massa samtal och även ätit lunch med mimmi.

Nu sover tindra o jag ska fortsätta bocka av min lista med personer som jag behöver ringa. Vi hörs senare :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0