Trötter!

Nu ligger jag i ett härligt varmt bad i hopp om att de ska bli nån avslappning i magen. Fick kommentar i bloggen samt även när jag frågade min kära mammagrupp om vad jag kände, att det låter som typiska förvärkar. Men en tjej berätta att hon va inne i på KS inatt o då sa BM där till henne att om de är värkar som inte några alvedon och vila kan ta bort så ska man iaf ringa sin BM eller förlossningen. Speciellt om barnet ligger fixerat. Och de bekräftade barnmorskan förra måndagen när vi var där att hon redan gör.

Så jag har tagit två alvedon och nu ligger jag som sagt i ett varmt bad, plus att jag sov förut till 11.30 typ.

Lilla underbara tösen där inne! Klart att vi vill ha ut dig nu, men de är bäst för alla om du håller dig där inne i några veckor till iaf :)

Nu ska jag läsa bloggar o wordfeud nörda mig :) Så länge får ni bild på några jackor jag blivit kär i! Skulle helst vilja ha boomerang jackan antingen i beige eller svart! Men den blå goose jackan eller den korta bruna från d-brand är ju inte fy o skam heller! Jag erkänner, vill ha dom alla! :)

 

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0