Trötter!

God morgon på er!
Haha jag sov enda tills kvart i elva :O
Vet inte vad som hände, men trött var jag hehe.

Såg ni söta filmen jag la upp på Nea här under? sån gullunge hon är! fint hon sjöng eller hur? :)


Vet nivad? igår när jag var hos fia och nea, så för en gång skull vara tösen i magen helvild! hon var inte stilla en sekund o både fia och nia ville känna så då satt vi där o mös med min mage :) hihi.
De slutade med att fia utbrister " Nej nu kan jag inte hålla mig " går iväg och kommer tillbaka med massa saker hon köpt! Åh så fina och extremt söta sakerna var! :) :)
Ska bara gå på toaletten sen lägger jag upp dom i ett nytt inlägg :)

Puss
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0