Tråkigt!

Hej på er! Vad har jag gjort idag?
LEGAT och SUTTIT! Ska ju bara gå till toan o tillbaka sen helst bara ligga.. Ursh o blä så tråkigt det är! Pojkvännen var här i några timmar o höll mig sällskap och gosade och sen så var mamma här o höll mig sällskap när det var middagsdax här. Hon tog med sig en solo och en korsordstidning också. Tur det! Då har jag nåt att göra iaf haha!

Idag vid 12 så var de dags för ny gyn o ultraljudskoll. Var fortfarande kvar på 1,5m öppen, men eftersom att livmodertappen (?) var så mjuk så sa hon "du blir kvar åtminstone en dag till" hmm.. Hoppas det BARA är en dag till för jag spyr på detta. :p har ju inte ens tv på rummet och dessutom så får jag ju inte gå till grupprummet för att jag inte ska gå mycket. Bläää! Men sammandragningarna har vart mycket mindre sen senaste sprutan i morse så känns som att de går åt rätt håll!

Menmen.. Har dessutom blivit röd som en tomat på hela brösten, är tydligen en vanlig reaktion av kortisonet ( sprutan så att lilla prinsessans lungor ska utvecklas helt ) o spruta nr 2 blir om ca en timme. Sen är iaf hennes lungor i princip klara OM hon väljer att titta ut tidigare.

Nej nu ska jag ringa lite vänner/familj som ringt nu då jag haft besök, sen försöka sysselsätta mig med korsord :)
hoppas ni haft en händelserikare dag än mig ;)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0