The girl with the dragon tattoo

Till middag idag blev det Gyros från grekiska kolgrillen ( jätte fin restaurang som faktiskt bara ligger runt hörnet hehe ) för vi hade nämligen idé torka på mat, o orkade även inte gå o handla nu när jag har så ont så vi sket i det!

Pratade med mamma förut, vi bestämde att det får bli akuten imorgon så försöker jag hålla mig ikväll med smärtan. För ju senare på kvällen man åker in, desto längre får man vänta då de är mera folk då.

Nej Nu blir det The girl with the dragon tattoo.

Kram på er! Hoppas ni får en skönare tisdagskväll än mig (smärtmässigt) annars har ja de mysigt med min älskling :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0