Somnade om

Somnade om förut och sov tills 9, sen somnade ja om och sov till 10 och nu sitter jag här :)
har ätit frukost för mja nu är de väl ett tag sen, läst lite förlossningsberättelser och de är så intressant att läsa tycker jag! längtar tills jag kan skriva min egna.

Nu tänkte jag locka håret, älskar att ha det lockigt! och sminka mig o sådär, så då är jag jättefin när älskling kommer hem :)
Någon mer än jag som bara älskar att göra sig extra snygg sådär till vardags också? I love it!

image description

som ni vet, jag i lockigt! :)

längtar dock tills jag kan bleka det lite mer.. juust nu händer de typ ingenting när ja färgar/tonar pga hormonerna i kroppen påverkar tydligen håret när man är gravid. konstigt men sant!

 

Senast jag försökte färga, blev inte nån skillnad över huvudtaget och då tog jag ändå moods slingblond, extrem-blekningen och den funkar ALLTID annars. hehe :P

 

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

nu är det inte långt kvar tills ni får träffa henne!

vi borde ta en mammafika sen så jag får träffa den lilla :) oj vad stor liam kommer vara i jämförelse :p

2012-01-24 @ 16:14:13
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

ja gör det :)

2012-01-24 @ 16:20:49
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0