Satans svanskota!

Har varit och handlat med älskling, blev massa gott+ middag till ikväll + alsolsprit.

Har känt sen i morse att jag börjat få ont i svanskotan igen, JÄKLA SKIT rent ut sagt! Så gick till apoteket o då sa de att man kan blötlägga kompress full med alsolsprit utanpå så kan de hämma infektionen (det e ju de som blir under huden liksom). Så hoppas nu att det här fungerar. JAG BER TILL GUD ATT DET SKA FUNGERA! orkar inte bli inlagd igen o allt en gång till såhär kort efter förra operationen. De andra gångerna har det iaf gått 6 månader mellan gångerna typ. Och jag som nu även fått tid hos plastikkirurg på sös för konsultation för att ta bort hela grejen där bak som får de att komma tillbaka, men tiden är ju i mars för de är stort ingrepp o får inte göras under min graviditet. Läkaren sa ju senaste operationen "hoppas vi inte behöver ses innan din nästa tid i mars/april"

Så nu ber vi allihopa med
Mig att de här kommer gå tillbaka av sig självt!? Tack på förhand!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0