Påväg till sös.

Sitter på tunnelbanan o nu är de även värk i rygg och mera ihärdig (?) mensvärk plus då tryckte på moderkakan eller något annat högt upp plus den extremt ännu mera stenhårda magen, så ringde till förlossningen och de tyckte att jag iaf ska komma in så de får kolla med tanke på att jag även fått ökad värk i ryggen och mer ihärdig (?) smärta.

Pojkvännen mår inte så bra så min snälla storasyster möter mig i skanstull o följer med till Sös. Men vi håller sms
Kontakt o så om nåt händer så ilar han in till mig :)

Hörs senare med uppdate :)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Oj, lycka till. Hoppas allt gick bra... :)

2012-01-09 @ 22:13:31
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0