På tunnelbanan

Hellu :) sitter på tunnelbanan påväg till mamma i Årsta. Min lillasyster fyllde ju 12 i fredags så idag blir det födelsedagsfika för henne. Jag har ingen aning om vilka som kommer dit men antar att de blir mamma jag håkan och syskonen sen kanske mormor och
Morfar också, will see :)

Jag ska ju inte anstränga mig för mycket o ska vila mycket så pojkvännen var så gullig innan jag skulle gå " är det verkligen bra att du åker dit o anstränger dig?"
Så söt han är :) det blir inte så mycket ansträngning då vi bor 4 min från tuben, sen av i globen o gå i 2 minuter till tvärbanan och sen från tvärbanan till mammas port är de 4 minuter. Sen väl framme blir de sittande så det är ingen fara :) nu ska jag av i globen så vi hörs sen :) pusspuss

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0