Listan!

Vet ni vad jag kom på?
Har ju helt glömt bort den där nya listan jag la upp, minns ni?

Så från imorgon så ska jag beta av dom med 1-2 st om dagen tills den är klar! Iaf minst 1.

Nu ska jag spela lite roligt spel, simpson spel haha man blir beroende av det, sen blir det krypa ner brevid min älskade och sova :)

Bild från när jag låg inne, vet ni varför jag tog den? För att jag skrev ett inlägg om att mina naglar börja gå sönder långt ner :( ursh! Det är för att det är så kallt och mina naglar är så hårda (ärvt det av mamma) så då går dom av långt ner i kylan typ. Nu har båda tummarna, ena pekfingret och ena ringfingret gått av :( blä visar det imorgon!

Gonatt på er alla!:)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0