Kramas och pussas!

Hej på er! Har haft en helt otroligt tom dag, inte gjort nånting men ändå var de så underbart!

Jag och älskling har bara legat och kollat film o legat o pratat o kramats o pussats o skrattat o myst med lilla skatten i magen som är lika vild som alltid :) Så otroligt mysig dag, känns som att jag verkligen bara blir mer o mer förälskad i min pojkvän, visste inte att de gick att blir mer förälskad men tydligen!

Nu är jag helt slut o ska sova! Imorgon blir det bättre uppdatering jag lovar!
Såna här fina sms får jag av min älskling när han är på jobbet, om han inte då har tid att ringa o säga fina saker :) iih min älskade <3 nattnatt på er alla fina!

 

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0