Inget vatten?

Hej på er!
Kom hem för en halvtimme sen med pojkvännen. vår föräldragrupp har ju börjat. och  det är två möten på 3 timmar per gång. väldigt intressant faktiskt o kul att lyssna på :) Man får bra tips och sånt så det uppskattas alltid.

När vi kom hem nu DÅ hade de sett upp en lapp i porten " vatten avstängd 12/1-12 k.9-16 "
den lappen fanns inte där när vi gick ?? och kul att jag som gravid då inte kan spola på toaletten.. åh herregud! dessutom när vi kom hem så hade både ja o pojkvännen behov av att gå på toa så ja pisset får väl va där tills klockan 16 då. känns så äckligt bara!

'Men älskling gick hem till mig nu iaf och skulle fylla två vattenflaskor så att vi iaf kan dricka och kansk spola lite med hjälp av de och då kan vi även koka pasta eller något till lunch nu :) PLus medicinen ska ju ner också ;P

well well.. nu blir det väl att se en film och frossa i passionsfrukt och kiwi, njuta av att slippa vara inlagd iaf :) , synd bara med vattnet hahah!


fick en kommentar om tavigylen också att man blir rätt väck i skallen och jotack! efter typ en kvart/tjugo minuter så känner jag mig helt jäkla groggy! HAHAHA!

KRam på er så hörs vi senare under dagen/kvällen :)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha jo, somsagt tavegylen gör en knäpp! men det kan ju vara kul det ibland också ;)

2012-01-12 @ 12:17:24
URL: http://amandatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0