Iaf en god nyhet mitt i allt!

Mitt i all denna skit så har vi fått en bra nyhet!

Jg åt frukost. bytte ut till en ny alsolspritdränkt kompress o sen somnade jag , skönt de var att  sova!!
och sen ringde jag upp soc för att se om något hade hänt med lägenhet. menar går ju in i vecka 36 imorgon så nu börjar det ju verkligen dra ihop sig!!
Då hade hon goda nyheter !!

Hon sa " Egentligen tänkte jag ringa dig framåt nästa vecka då allting är helt bestämt, men det har kommit in två lägenheter, och eftersom att ni och en person till är prio ett, så kommer ni få en av lägenheterna. "

Så äntligen vet vi att det kommer ordna sig! Nu kunde det ta 1-3 veckor för att de ska ha möten osv, men detta är iaf gladaste nyheterna hittills ang boende! Hon var inte helt säker men trodde att de låg i högdalen, det är ju här vi bor nu så de skulle ju vara lätt med flytt osv då. Men dock räknas högdalen hela vägen till bakre rågsved o däår vill vi ju inte haamna... men ja blir det där ändå får man iaf nöja sig o söka nytt samitidigt. då kommer vi iaf ha större så att vi kan ha ordetnlig plats med allt till tösen osv!

Nej nu måste jag ringa till mamma o se vad hon tycker att jag ska göra med de här med svanskotan.. usch gör så ont fortfarande :( men ändå verkar alsolsspriten ha hjälpt lite då knölen på högersidan är borta, men den på vänster där de brukar bli, den är fortfarande kvar... hmm.

Puss så länge
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0