Hur ska detta sluta...

Nu börjar den vanliga smärtan igen, och börjar bli mer o mer svullen, enda skillnaden är att de är inte BARA på vänster sida som alltid utan nu täcker den även mitten o på högra sidan. Jävla otur man ska ha då! Ni förstår att de är vid svanskotan jag pratar om igen va?

Ligger i ett bad, men kan inte längre ligga på rygg då den börjat sticka ut mer igen pga svullnaden.. Åh allting pekar på att ja måste ringa läkaren imorgon som jag har numret till ang plastikoperationen som ska göras längre fram pga det här.

Det som oroar mig nu är just det att för d första så vill jag inte spendera ytterligare en natt på den avdelningen som jag var på senaste operationen (sös ava) för där är grupprum med massa äldre o inte mycket besök får man ha heller.. Men oroar mig mest för
Min lilla skatt i magen.. Onsdag går jag in i vecka 36 (35+0) och frågan är om hon kan hålla sig inne ytterligare en tillfällig operation eller om dom då kanske väljer att plocka ut henne för att då kunna göra plastikingreppet på en gång igen? Jag vill ha vanlig förlossning! Åh usch skrämmer upp mig själv säkert men det är ju inte så lätt att låta bli nu när de är så nära inpå förlossningen.. Åh ush! Ni får be hårdare allihopa, de här måste försvinna!

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia

Gumman då, jag ska hålla tummarna för att det går bort. Puss

2012-01-31 @ 06:11:11
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0