Hej på er!

Har inga pengar på mobilen igen, hehe...och då blir uppdateringen sugig för det mesta fram tills jag kan fylla på igen.. något ni får leva med helt enkelt hihi!

Jag vaknade vid 10, då ja somnade om efter att pojkännen hade gått till jobbet.
vaknar och ser att jag fått sms av honom där han skrev att han nu är anställd och nu börjar sin 6 månaders provanställning! ooh så glad jag är för hans skull. det har ju varit liksom praktik fram tills nu. så jag är jätteglad för hans skull och ska pussa han massssooooor när han kommer hem :)

Vad har jag själv gjort? Kollat på sex and the city samt snackat med mamma i telefon i typ 1 timme haha! så har inte gjort så mycket.

Klockan 15 idag blir det till barnmorskan också. Hon vet ju inte om att jag legat inne eller att jag är öppen och om sjukskrivningen osv då jag äår hos hennes varannan vecka och låg ju inne förra veckan. Så Lär väl säkert bli så att från och med nu får jag säkert komma en gång i veckan eller så. får se vad hon säger :)

Nej nu lägger jag upp nästa dag i listan sen ska jag göra någon form av lunch! :)

förresten såg en tjej med en jättefin tatuering på gaddad.se, men den var de copyright på så kan inte lägga upp den här, men iaf, de var enkel liten text på underarmen och den var sååå fin i snirklig stil, det enda som stod vad My daughter, my everything. och den va så jäkla fin! Man blev nästan lite sugen till längre fram hehe :P Mjaa, måste nog fixa till de jag har innan jag bygger nytt :)

Puss
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0