Godmorgon!

God morgon på er! Har haft en rätt
Obekväm morgon o natt så är lite trött. Sitter och äter frukost just nu och sen ska jag försöka sova eller iaf vila igen.

Började igår kväll med att magen blev helt stenhård (som vid förverkar o sammandragningar) och att ja fick som mensvärk som inte försvann. Gick knappt ligga ner eller nånting.. Men det gjorde ändå inte ont.. Eller de var liksom obehagligt o gjorde smått ont när jag försökte ligga ner.

Under natten har jag fått sova rätt mycket iaf och nu när ja gick upp ur sängen så känns magen fortfarande likadant och har kvar samma mens värk liknande smärta, men även värk uppåt magen liksom.. Hmm.. Om det är kvar vid 12-13 så ringer jag barnmorskan o frågar. Jag har ju vart den som inte ens känt något eller så alls , förutom sparkar o sånt såklart haha :)

Nej nu ska jag kolla klart på two and a half men och sen sova/vila.

Puss på er så länge!
( ritade lite igår då jag hade svårt att somna pga obehaget som kändes/känns i magen.)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

låter som förvärkar, brukar öka mot slutet! min mage var stenhård konstant sista veckorna :p

2012-01-09 @ 08:57:56
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0