Godmorgon Lördag :)

God morgon på er! Har ni sovit gott? Jag va helt slut igår! Jag låg i soffan o kollade film o pojkvännen låg i sängen o tittade därifrån (bor ju i liten etta) sen såg ja att han somnade o sen somnade jag, vaknade inatt stängde av datorn men var så trött att ja inte ens orkade gå tre meter till sängen så la mig ner o somnade om haha! Sen vaknade jag nu vid 8 o la mig breve baby ett tag o nu ut i kylan!

Vi har ingen speciell frukost hemma så ska handla lite sånt. Lite också med tanke på att jag inte får bära tungt. Så blir bara bröd o pålägg :)

Ursh nu fryser händerna ihjäl! Vi hörs sen puss

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0