Godmorgon från sjukhuset med utsikten haha!

Man får väl försöka se de positiva med att ligga här som tex utsikten från sängen och fönstret osv även då på bild syns de inte så mycket.

Har vaknat för en kvart sen, varit en lugn natt i magen men efter mitt morgontoabesök så började spänningarna i magen igen, men känner att jag väntar med att ropa på personal, för det kan lika gärna bara vara att tösen ligger lite knasigt som hon gör ibland :)

är hungrig så hoppas på att det serverar frukost vid 8... Hoppas dock jag får lämna rummet då. De har ju sagt att jag ska röra mig så lite som möjligt. Om jag var i slutskedet kanske vecka 40-41 o ska föda, då är det bra att röra sig för då kan de ju skynda på öppningsskedet osv, men nu är de ju då bra för varje dag som hon håller sig där inne så att för mig skulle de baaaara bli vila sa dom.. Haha tråkigt! Men jag hoppas min favoritbarnmorska är här nu på morgonen, hon var helt uuunderbar när vi kom hit igår, lättsam o skämtade hela tiden o ja hon skulle jag nog gärna vilja ha med på FL för man fick verkligen kontakt liksom!

Nej nu ska jag smsa min kära fina pojkvän och dricka min morgontablett ( nån förebyggande mot urunvägsinfektion typ)

Bilden: sa ju de, första parkett på globen hahah!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0