Godmorgon!

Hur mår ni idag?
Jag mår jättebra!
Tänkte precis äta frukost och titta på nyaste avsnittet av 2-½ men :)

försöker även få tag i min mamma för att se om hon kan fylla på min mobil då jag har lite grejer jag måste ringa och kolla. Men jag tänkte att om hon inte hört av sig när klockan är typ halv nio-kvart i nio, så får jag väl åka till soc och ringa från deras telefon.. men dt skulle vara skönt om man slapp åka iväg för att ringa?

hmm... störande att det är två dagar kvar tills man får pengar så man kan tanka på själv. aja.. nej nu blir det att åka till soc iaf då mamma inte svarar -.-

Så störande också då när jag märkte igår att jag gick lite för mycket och fick så ont så skulle hellre ligga ner o ta de lugnt o inte gå mycket alls hela denna dagen men nej.

vi hörs senare hörrni! :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0