Godmorgon!

Godmorgon på er!
Dagens frukost består av kiwi, mandariner och piller -.-
Kul att jag gick från att vara personen som knappt ens tar alvedon vid värk, till att vara den som behöver svälja ca 4-8 tabletter om dagen. Ursh! Men det behövs o det är de bästa för min kropp och lillfisen där inne :)

Det är ju mot typ urinvägsinfektion och den är 3 ggr om dagen, sen är det ju tavigylen för att jag får allergisk reaktion av tabletterna mot urinvägsifektion och oftast behöver jag ta en tavigyl ungefär en timme efter de andra då ja börjar få utslag o känna av allergin. Och sen har vi ju de klassiska järntabletterna som typ nästan alla gravida äter.

Nej nu blir de mumsa i sig frukterna så hörs vi sen :) puss

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0