Godmorgon!



Hej på er!
sitter här och skriver ett "kvitto".
eftersom jag har försörjningstöd och ska köpa vagn och säng av kusinen, så måste jag ju skriva ett kvitto på det till soc och visa upp. har ju även MASSA Kvitton att lägga i ordning och fixa då jag idag ska söka nytt stöd. och nu har de ju blivit en del sjukhus och medicin och dessutom operationen på svanskotan, remember? så har ju en del att fixa med hehe.

ska äta frukost nu sen gå sakta men säkert till apoteket och äntligen få ut mitt pencilin. De skulle ju beställt in de till mig, så skulle ja bara åka två tunnelbanestationer och hämta ut dom i hagsätra igår eftermiddag.

när jag kommer dit, nej då berättar dom att tabletterna finns inte hos någon leverantör då nåt är fel b lablabla. så åkte helt i onödan och sen då efter att både kusin och mamma ring sös åt mig, så kontaktar läkaren mig och ger mig ett annat recept. hoppas bara inte jag får nån allergisk reaktion på de. hon frågade om jag var allergisk mot antibiotika eler så, då sa ja som de va att jag har ingen aning, vet bara att de jag fick nä jag låg inne, var jag allergisk mot. så vi får väl hoppas att detta går bra nu iaf!

nej nu är jag jättehungrig så vi hörs senare. dock glest med inlägg då mobilen är tom på pengar och jag ska ju mest vila liggandes osv.. men vi hörs senare iaf :) Kram på er!

grattis älskade lillasyster på 12 årsdagen! och då min faster på sin dag också! :)

image description

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0