BM idag

Var ju hos barnmorskan idag kl. 15. Och det gick jättebra som vanligt. har dock gått ner 2 kilo denna gång haha ganska knasigt med tanke på att man var sängliggande på sjukhuset och käkade och dessutom kom ju Kusin fia ( fiaochnea.blogg.se) och Alexsandra ( Alexsandralotman.blogg.se ) dit och köpte med sig massa godis som jag käkade på och sen bara vilat hemma och gått ytterst lite. dessutom käkat mycket då jag känner mig hungrig så mycket!
Men det är skönt det, då behöver man inte ha sån "viktångest" som många pratar om efter FL då jag inte har så många kilo att gå ner. Speciellt inte när man tänker på hur mycket man går ner bara precis efter FL och allt "innehåll" kommit ut.

Men övrigt så tösen mår jättebra och alla prover var liika bra som alltid! :) behövde inte boka in extra tider heller utan varannan vecka fungerar bra, men hon sa ju som även BM på sös sa, känner jag av för mycket sammandragningar så får jag ju åka in liksom. men nu så länge jag tagit de lugnt så har allting vart bra, lite mer kännbara sammandragningar/förverkar på kvällarna, men inte alls som de kändes när de va så höga då jag låg inne så det är ingen fara :)

Nu kom precis pojkvännen så vi hörs senare eller imorgon :)

Kusin jag finns alltid här för dig och det vet, dag som natt, jag önskar att det fanns något jag kunde göra. I love you
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tack gumman, jag vet att du finns här för mig och det betyder otroligt mycket. :) Puss

2012-01-18 @ 08:43:04
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0