Blev en konstig senkväll igår men det slutade bra!:)

Efter att läkaren kollar mina utslag igår så visade det sig att jag tydligen var allergisk mot tabletterna som jag fick som förebyggde urinvägsinfektionen. Vilket jag inte visste innan då ja aldrig haft de så kan man ju inte veta om man inte tål det. Så fick en annan sort och då började de sakta försvinna på en gång :)

Efter det vid ca 9 så kom sammandragningarna tillbaka o då några riktigt obehagliga. I samma veva kände jag att jag legat i det här lilla rummet för länge o fick då som panik och de va riktigt obehagligt! Ringde upp Roy o va nojig o panik o sammandragningar o ville bara att han skulle va hos mig nununu! Men som tur va kunde mamma åka o hämta han o köra hit han så han var snabbt hos mig o höll om mig o lugnade mig. I den vevan enligt ctgn så slutade även sammandragningarna lite grann, så mycket var nog då för att jag stressade upp mig sådär. Men de s barnmorskorna var förståeligt då ja blivit i princip isolerad i ett rum liksom utan nåting. Fick sen in en tv också o började känna mig trött efter prat o mys med älskling så efter tolv åkte han hem inatt o jag somnade äntligen!

Ursh obehaglig kväll men idag mår jag mycket bättre känns det. Nu ska vi bara
Vänta o se så alla prover är lika bra så man får komma hem! Vi hörs senare!:)

Fick plutt tv in mot en liten summa pengar. Var det o pojkvännen som hjälpte mig. Man blir ju galen annars när de är litet kalla väggar o så ingen tv inget ljud utan bara ljudet av en klocka. Men hoppas på hemgång idag! Håll tummarna för mig!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0